Цибулько, виростай! Зелений чубчик нам давай!
Різдвяні смаколики власноруч
"Вправні наші рученята вміють смачно готувати"
Знаєм ми смачні слова:
Вафлі, льодяники, халва.
Ще солодких слів багато:
Торт, цукерки, маківник
І матусин медовик.
Але найсолодше - печиво цукрове!
Свої права та обов’язки ти добре знай, їх шануй та захищай!
З
01.02. - 5.02.2021р. у ЗДО№30 "Сонечко" проходив тиждень прав та
обов’язків
дитини. Педагоги другої молодшої «Б» групи "Гномики" (Підлісна О.В., Шидловська О.В.) згідно плану спланували та провели тематичні дні по ознайомленню дошкільнят з їх правами та обов’язками:
Понеділок 1.02.
- «Свої
права та обов’язки ти добре знай, їх шануй та захищай! Дитячий відпочинок та
дозвілля».
Вівторок 2.02.
– «Кожна дитина має право на родину, любов та піклування».
Середа 3.02.
– «Книги різні розглядаю, право на навчання маю».
Четвер 5.02.
– «Харчуватись треба добре».
П’ятниця 6.02. – «Про здоров’я дбаю та право на лікування маю».
Для ознайомлення дітей з правами та обов’язками
використали наступні форми роботи:
1.
Створення «Книги Прав та обов’язків дитини».
Мудрі поради тітоньки Сови.
2.
Розглядання сторінок Книги Прав дитини. Полілог: «Хто корисну їжу вживає, той вигляд гарний має».
3. Конкурс-вікторина знатоків прав дитини: «Ми знаємо свої права!»
4. Дидактична гра: «Підкажи слово – закінчи речення»
5. Гра: «Скринька прав дитини». (Чи правильно так діяти?)
6.
Читання оповідання В. Сухомлинського
«Лялька під дощем», «Покинуте кошеня», казки «Лисичка та Журавель», бесіда за
змістом, оцінювання вчинків героїв.
7.
Полілог «Казки та права дитини» (Діти
пригадують казки та самостійно визначають , які права героїв цих казок,
гарантовані Конвенцією про права дитини, було порушено).
8.
Полілог: «У своїй родині – найкраще дитині». Полілог: «Яким
моїм вчинкам радіють батьки, а які вчинки їх засмучують? Чому? Чим
займається вдома тато, мама? Як я
допомагаю їм?».
9.
Гра: «Моє
ім’я» (Дітям запропоновано по черзі
заспівати своє ім’я та спитати у батьків, чому їм дали таке ім’я і що воно
означає, а на наступний день розповісти усім).
10. Гра: «Чарівні окуляри» (Дітям пропонується одягнути
«чарівні
окуляри», поглянути на товарища, побачити в ньому якомога більше гарного і розказати про це іншим дітям, передаючи «чарівні окуляри
»
один одному по колу).
11.
Гра: «Показуха»
(Вибирається за допомогою лічилки
ведучий. Ведучому пропонується
показати: дитину, яка ображена
на батьків; дитину, яка тяжко працює;
героїв казок - Червону шапочку, вовка,
лисичку,маму…).
12.
Гра: «Коло піклування».
13.
Гра малої рухливості: «Я твій друг».
14. Віночок загадок: «Загадки від Мудрої
Сови».
15.
Етюд:
«Відпочиньмо разом» (право на
відпочинок), «Я - вітамінка».
16.
«Тренінг емоцій» (Друзі посварилися,
помирилися, сердяться, радіють;жаліють один одного, прощаються).
17.
Малювання ««Долоньки дитячих прав».
18.
С.Р.Г. «Дитячий садок», «Лікарня», «Сім’я», «Овочевий
магазин».
19.
Спостереження за ігровою діяльністю дітей родинної групи.
20.
Дидактичні
ігри «Добре – погано», «Оціни вчинок», «Про здоров’я дбаємо!»
21.
Трудова діяльність «Хвилинка порядку».
21.
Мовні вправи: «Закінчи думку», «Хто що робить».
22. Пальчикові вправи:
«Мир-миром»,
«Мирилка»,
«Дай скоріш мізинчик свій»
.
23. Ігри зі снігом: «Святковий пиріг»,
«Диво-сонечко
»,
«Вітамінні смаколики
».
Малювання фарбою на снігу «Цукерочки».
«Свої права та обов’язки ти добре знай, їх шануй та захищай! Дитячий відпочинок та дозвілля»
«Кожна дитина має право на родину, любов та піклування»
«Книги різні розглядаю, право на навчання маю»
«Про здоров’я дбаю та право на лікування маю»
Комментариев нет:
Отправить комментарий